Algemene voorwaarden

1. Definities

Voor ons is er maar één definitie écht belangrijk:
1. En dat ben jij.

2. Wie zijn wij en hoe kun je ons bereiken

1. Thuisgeloven.nl werkt samen met MIJNDESIGN. Als je contact op wilt nemen kan dat op de volgende manieren:

Thuis Geloven

E-mail: info@thuisgeloven.nl
Facebook: https://www.facebook.com/thuisgeloven/

MIJNDESIGN

WhatsApp: Open chat - Daney van MIJNDESIGN
E-mail: info@mijndesign.online
Telefoon: 085 06 53 966
Post: Voorstraat 14, 9291 CK Kollum t.a.v MIJNDESIGN

2. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 uur. 

3. Handige nummers MIJNDESIGN: 
KVK-nummer: 65931564
BTW-nummer: NL856322003B01

3.  Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing wanneer je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om je kennis te laten nemen van deze voorwaarden, omdat erin staat wat je van ons mag verwachten en wat we voor je doen. 

Het kan voorkomen dat we aparte voorwaarden hanteren voor een product. In dat geval geleden deze voorwaarden ook.

4. Het aanbod

We vertellen je altijd wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En wat de kosten van een product zijn en hoe je het eventueel kunt retourneren of ruilen. Het kan voorkomen dat de kosten van een product wijzigen. In sommige gevallen maken we gebruik van tijdelijke aanbiedingen. 

Als we een fout maken op een productpagina, dan mag je ons daar aan houden. Behalve als het foutje echt een blunder is en je van te voren had kunnen inschatten dat de informatie niet juist was.

5. De overeenkomst

1. Elke dag werken we aan een veilige webwinkelomgeving. Je kunt met een gerust hart bij ons winkelen.

2. Wanneer je producten  bij ons bestelt, ontvang je daar per e-mail een bevestiging van. Daarna sturen we je nog een e-mail wanneer de producten ons magazijn verlaten om je op de hoogte te houden.

3. Alle informatie en gegevens die je nodig hebt sturen we je toe, of vind je terug op of in de verpakking. Als je die gegevens niet meer hebt, kun je inloggen op onze website.

6. Herroepingsrecht

1. Is het toch niet wat je er van had verwacht? In dat geval kun je binnen 14 dagen aangeven dat je je product wilt retourneren.

2. Is je product kapot, of is er iets anders aan de hand? Laat het ons weten, we vervangen producten indien nodig kosteloos. Als je er voor kiest om je geld terug te ontvangen, dan staat het binnen 3 dagen terug op je rekening.

3. ‘Daarom’ accepteren we ook als reden.

7 . Wat we van jou verwachten tijdens de bedenktijd

Ga voorzichtig met het product om en pak het uit. Is het niet wat je er van verwacht had? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat voor jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan loop je het risico dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

8. Wat je van ons kunt verwachten na het retourneren

Als je binnen 14 dagen hebt aangegeven dat je je bestelling wilt retourneren? Dan doen wij het volgende:

1. We bevestigen in overleg met jou het verzoek;

2. We sturen je een nieuw product of zorgen ervoor dat je binnen 3 dagen je geld terug hebt wanneer we het product retour hebben ontvangen.  

9. Kosten bij retourneren

Die zijn er niet.

10. Wat je niet kunt retourneren

Gebruikte werkbladen kunnen wij niet terugnemen.

11. De prijs

1. Die vermelden we altijd helder en duidelijk zichtbaar.

2. Alle prijzen zijn inclusief btw.

3. Verzending €4,50 inclusief btw.

12. Onze beloftes en garantie

We doen wat je terugleest op onze website en hebt recht op wat we beloven. Daar staan we 100% achter.

13.  Bezorging en uitvoering

1. We doen er alles aan om jou blij te maken met onze producten. En daar gaan we heel ver in.

2. Als je je product bestelt, dan heb je ze meestal de volgende dag in huis. Dat kunnen we niet garanderen, daarom geven we aan dat je je product binnen twee werkdagen (ook op zaterdag) kunt verwachten. Als het langer duurt dan gepland, dan brengen we je daarvan op de hoogte. Als je de producten om die reden niet meer wenst te ontvangen, dan maken we het geld terug naar jou over.

3. De producten die je op onze website ziet zijn altijd op voorraad. Mocht dat toch niet het geval zijn en je hebt al bestelt? Dan kijken we samen met jou hoe we dit kunnen oplossen. Als je liever direct je geld terug wilt, dan kan dat natuurlijk ook.

4. Als de producten beschadigd of kwijt zijn geraakt voordat het bij jou is, dan is dat onze schuld. Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op.  

14. Betaling

Klopt er iets niet in je betaal- of adresgegevens, neem dan direct contact met ons op.

15. Klachten

1. Heb je een klacht? Dat is heel vervelend. We hebben verschillende noodplannen voor het geval je een klacht hebt. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen en je klacht oplossen.

2. Laat het ons weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo volledig mogelijk. Dan kunnen we je gericht helpen.

3. Je ontvangt binnen 24 uur een reactie van ons. Als het kan helpen we je meteen. En anders laten we weten wanneer je een oplossing kunt verwachten.

16. Geschillen

Komen we er écht niet uit, dan kun je er voor kiezen om de zaak voor te leggen aan het Europees ODR platform. Dat zouden we erg jammer vinden, maar respecteren je keuze.

17. Tot slot

Dit zijn onze algemene voorwaarden. Als de voorwaarden in de toekomst worden gewijzigd, vind je de wijzigingen terug op onze website. Veranderingen zijn nooit ten nadele van jou, daar zorgen we voor.